Постинг
26.06.2019 09:08 -
Публикации Ягуар финал
Публикации Ягуар финал ви представя едно ново преживяване. Това е изключително важен автомобил за Jaguar: внимателно изработената ревизия в средата на живота на компактен изпълнителен салон, който те пуснаха в средата на 2015 г., изпълнени с надежда, да оспорят BMW 3 Series и Audi A4.
Въпреки елегантната си форма, отличната динамика и водещото в класа инженерно съдържание (алуминиева кутия, ултра-изтънчено задно окачване), колата не успя да запали пазара. Отзивите бяха положителни, но купувачите продължиха да предпочитат немските продукти.
Въпреки че лошите продажби на колата съвпаднаха с общия спад на моделите на седана, той все още объркваше компанията и дилърите. Всеки, който го караше, се съгласи, че това е всъщност добра кола. Но компанията - несъмнено с полезни реакции от страна на ранните потребители - в крайна сметка постави трудностите до сходството на екстериора с по-големия XF и до липсата на стил. А срещу съперниците изглеждаше, че е вътре.
Какво е това?
Първо, външното визуално въздействие е рязко подобрено. Спортните дизайни на бронята и новите LED светлини отпред и отзад са направили автомобила по-спортен, по-засаден и преди всичко по-модерен. Най-новият XE също така въвежда нов тип „chicane“, който ще тече през гамата.
Вътре XE използва информационната система на Touch Pro Duo на JLR, която представя 10.2 инчов екран до средата на таблото и го поддържа с по-малък сензорен екран по-долу. Това третиране опростява и модернизира нещата забележимо. Селекторът на „обратното“ превключване отстъпва на спортния и интуитивен централен лост на Jaguar. Има подобрения както за интериора, така и за материалите за сядане (собствениците смятат, че в изходящата версия на XE необходимостта от намаляване на разходите е твърде очевидна) и има ново богатство по отношение на тапицерията, която подобрява нейната видима стойност. Един недостатък остава: много ограничено пространство на задните седалки. Децата и много малките възрастни са най-доброто, което може да направи.
Под кожата малко се е променило - или е необходимо да се промени - макар че EXS сега се предлагат само с три 2.0-литрови турбо двигатели Ingenium (един дизелов двигател с мощност 178 к.с., бензинови агрегати с мощност 247 к.с. и 296 к.с.) автоматична скорост. Най-високият изходен двигател е стандартно с ненатрапчивата интелигентна система за задвижване на всички колела на Jaguar, която обикновено отклонява въртящия момент към задните колела (за управление на баланса), но я насочва напред, когато захватът на задните колела е ограничен. Според спецификациите на производителя, системата добавя само 85 кг към пълната маса на собствения автомобил XE (1650 кг срещу 1565 кг), така че има малка промяна в усещането на колата за гъвкавост.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 0
Архив
Блогрол
1. Вътрешен човек финал
2. Вътрешен човек публикации
3. Сълзи от рая финал
4. Сълзи от рая публикации
5. Майка финал
6. Майка сериал публикации
7. Искрите на отмъщението
8. Искрите на отмъщението публикации
9. Еврофутбол
10. Финал турски сериали
11. Вътрешен човек
12. Сълзи от рая
13. Слънчеви момичета
14. Втори шанс
2. Вътрешен човек публикации
3. Сълзи от рая финал
4. Сълзи от рая публикации
5. Майка финал
6. Майка сериал публикации
7. Искрите на отмъщението
8. Искрите на отмъщението публикации
9. Еврофутбол
10. Финал турски сериали
11. Вътрешен човек
12. Сълзи от рая
13. Слънчеви момичета
14. Втори шанс